კლასის საათზე - თემებზე პიროვნული და მორალური განვითარება - ვისაუბრეთ თემაზე : რას ნიშნავს ვიყო მესამეკლასელი , შევიმუშავეთ კლასში ქცევის წესები , შევადგინეთ მორიგეობის სია გადანაწილებული მოვალეობებით . რამდენიმე შეხვედრა დავუთმეთ ბულინგის თემას , წავიკითხეთ წერილი ,, წრიპა ჩარლი “ გავაანალიზეთ თუ როგორი მანკიერი თვისებაა დაცინვა და რა შედეგი მოსდევს მას , მოსწავლეებმა წერილები დაუწერეს ავტორს საინტერესო დარიგებებით . კლასის საათზე ეკრანის გაზიარებით მოსწავლეებს ვუჩვენებდი ვიდეოებს , სადაც მათ თანატოლებზე იყო საუბარი :,, ქეთო , შატილის სკოლის ერთადერთი პირველკლასელი “ ,, მარტოობაში გატარებული ბავშვობა “ ,, პატარა ფერმერი - ნანუკა “ ,, მამა - შვილი რეინჯერები “ და სხვა . ჩემი მიზანი იყო მოსწავლეებში გამეღვივებინა ემპათიის გრძნობა , დამეფიქრებინა მათი თანატოლების ცხოვრებაზე , ვიდეოს ნახვის შემდეგ ერთმანეთს უზიარებდნენ შთაბეჭდილებებს , გრძნობებს , უწერდნენ წერილებს მთავარ პერსონაჟებს. . . ...
Комментарии
Отправить комментарий